مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-07اقتصادي

17 هزار هکتار اراضی کشاورزی سنددار شده اند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان اردبیل بعد از انقلاب سند مالکیت تک برگی دریافت کردند.

- نادر تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در حالی چهل و چهارمین بهار انقلاب را جشن می گیریم که در این مدت در بخش کشاورزی جهش محسوس و اساسی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در قیاس با قبل از نهضت امام راحل، نهضت تولید، بهره وری، تجهیز، امکانات و دانش کشاورزی ما تحول اساسی و رشد چشمگیری را شاهد هستیم که در همه حوزه ها می توان این آمار و ارقام جهشی را مشاهده کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به تولید محصولات باغی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب تولید محصولات باغی در این استان 45 هزار تن بوده که هم اکنون این رقم به 366 هزار تن افزایش یافته است.

تقی زاده تولید سه میلیون و 100 هزار تن انواع محصولات زراعی اعم از حبوبات، غلات، دانه های روغنی، علوفه و دیگر محصولات زراعی را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: این میزان تولید قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 732 هزار تن بوده است.

وی به جهش تولید محصولات دامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: این محصولات شامل شیر، گوشت قرمز، سفید، عسل و تخم مرغ جهش خوبی را در 44 سال اخیر داشته که نسبت به قبل از انقلاب که 140 هزار تن محصولات دامی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار هکتار اراضی کشاورزی سنددار شده اند

17 هزار هکتار اراضی کشاورزی سنددار شده اند