مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-07فرهنگي

هنوز وقتی «باز مدرسم دیر شد» را می بینم تنم می لرزد!


مهناز میرجهانگیری از تهیه کنندگان قدیمی تلویزیون با مرور خاطراتش از دهه های 60 و 70 تلویزیون، یکی از بهترین کارهایش را برنامه «سلامتی چه خوبه» به کارگردانی ایرج طهماسب می داند.

- جی پلاس ، این برنامه ساز همچنین از سریال قدیمی تلویزیون کابلی که با اجرا و بازی رضا شفیعی جم سال 71 از شبکه یک سیما در ایام دهه فجر پخش می شد، یاد می کند و آن را از پربیننده ترین برنامه های دهه 70 می داند.

ایسنا نوشت؛ مهناز میرجهانگیری تهیه کنندگی برنامه های نوستالژیک و ماندگاری همچون هوشیار و بیدار و سلامتی چه خوبه و سریال هایی نظیر باز مدرسم دیر شد ، تلویزیون کابلی ، هزاران برگ و هزار رنگ و گمشده را در کارنامه کاری اش ثبت کرده است.

او در گفت وگویی از خاطرات آن دوران و ساخت برنامه هایی که پس از سال ها ماندگار شدند صحبت کرد.

در راستای مرور سریال ها و برنامه های ماندگار دهه ی فجر چهار دهه تلویزیون پس از خاطره بازی با یک مشت پر عقاب ، تا صبح ، چاق و لاغر و سریال تاریخی پایان نمایش به سراغی سریال قدیمی تلویزیون کابلی گرفت و پای صحبت های تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی دهه 70 نشست.

آنچه در ادامه می خوانید شرح این گفت وگو است.

وقتی به بهانه سریال تلویزیون کابلی که در ایام جشن های دهه فجر در سال 71 برای تلویزیون تدارک دیده شده بود، سراغی از این تهیه کننده باسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز وقتی «باز مدرسم دیر شد» را می بینم تنم می لرزد!

هنوز وقتی «باز مدرسم دیر شد» را می بینم تنم می لرزد!