مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-07سياسي

ضربات جبران ناپذیر چادرملو به شهرستان بهاباد / معدن چاه گز متعلق به بهاباد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا تیموری به مناسبت دهه فجر در جمع خبرنگاران استان  حاضر و  با اشاره به اینکه دستاورد های انقلاب اسلامی در چهار ده اخیر قابل مقایسه با سال های قبل از آن نیست تصریح کرد: - فرماندار بهاباد گفت: معدن چادرملو با حفر چاه های متعدد و خروج 168 لیتر آب در ثانیه از شهرستان بهاباد ضرباتی جبران ناپذیر به این شهرستان محروم وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا تیموری به مناسبت دهه فجر در جمع خبرنگاران استان  حاضر و  با اشاره به اینکه دستاورد های انقلاب اسلامی در چهار ده اخیر قابل مقایسه با سال های قبل از آن نیست تصریح کرد: در شهرستان بهاباد در طول چهار دهه اخیر دستاورد های مختلفی را شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: بهاباد در سال 88 از بخش به شهرستان ارتقا یافت و به واسطه وجود شخصیت های مذهبی از جمله ملاعبدالله  دارای ظرفیت های فراوانی است که شرایط را برای رشد و پیشرفت این شهرستان فراهم کرده است.

تیموری با تاکید بر اینکه در راستای برگزاری کنگره ملاعبدالله تیم های تخصصی به ترکیه اعزام و این تیم درروز های اینده به عراق نیز اعزام خواهند شد تصریح کرد: این شهرستان 156 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است و ظرفیت های فراوانی در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربات جبران ناپذیر چادرملو به شهرستان بهاباد / معدن چاه گز متعلق به بهاباد است

ضربات جبران ناپذیر چادرملو به شهرستان بهاباد / معدن چاه گز متعلق به بهاباد است