مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-07بين الملل

پیام های جداگانه «رحمان» به رؤسای جمهور ترکیه و سوریه


رییس جمهور تاجیکستان در پیام های جداگانه جان باختن تعداد زیادی از مردم ترکیه و سوریه بر اثر زمین لرزه شدید را به سران این 2 کشور تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان ، رییس جمهور تاجیکستان در پیامدهای جداگانه جان باختن تعداد زیادی از مردم بر اثر زلزله شدید در ترکیه و سوریه را به رجب طیب اردوغان و بشار اسد ، رؤسای جمهور این دو کشور تسلیت گفت.

در پیام رحمان به اردوغان آمده است: خبر جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم، همچنین خسارات هنگفت مادی ناشی از زلزله شدید در مناطق جنوب – شرقی ترکیه موجب تاسف عمیق ما شد.

در رابطه با عواقب ناگوار این بلای طبیعی، مراتب همدردی و تسلیت صمیمانه خود را به جنابعالی و همه مردم دوست ترکیه ابراز داشته و به بستگان و دوستان قربانیان صبر جمیل و برای همه آسیب دیدگان شفای کامل آرزو می کنم.

در پیام رییس جمهور تاجیکستان به رییس جمهور سوریه در این رابطه آمده است: خبر وقوع زمین لرزه شدید در  کشور دوست سوریه که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم و خسارات سنگینی شد، موجب تاسف و تاثر ما گردید.

در این لحظات سخت مراتب همدردی خود را با جناب آقای رییس جمهور و همه مردم دوست سوریه ابراز می کنم و برای بستگان و دوستان قربانیان صبر و برای همه مجروحان شفای کامل آرزو دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های جداگانه «رحمان» به رؤسای جمهور ترکیه و سوریه

پیام های جداگانه «رحمان» به رؤسای جمهور ترکیه و سوریه