مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-07سياسي

ماجرای خانه نشینی پرستاران کرونا!/این پرستاران را بدون آزمون جذب کنید


معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه مجوز جذب 20 هزار پرستار صادر شده،گفت: ما خواهان جذب پرستاران دوران کرونا بدون آزمون هستیم.

- کوروش نادری، معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش این سازمان برای جذب و به کارگیری پرستاران طرحی و شرکتی، اظهار کرد: ما در مجموعه سازمان نظام پرستاری معتقدیم که مجوز استخدام و به کارگیری پرستارانی که تعدیل شده اند باید برای استخدام و حتی بدون آزمون در اسرع وقت صادر شود.

وی افزود: زیبنده نظام سلامت کشور نیست که ما پرستارانی را در دوران سخت و طاقت فرسای کرونا به کارگیری کنیم، اما پس از فروکش کردن موج بیماری حاد کرونا، آنها را خانه نشین کنیم.

باید در اسرع وقت این پرستاران تعیین تکلیف شوند.

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه ما در سازمان نظام پرستاری فعالیت 17 هزار نیروی طرحی در دوران کرونا را تمام شده تلقی نمی کنیم، افزود: امروز کشور با کمبود نیروی پرستاری روبه رو است، بنابراین به جد معتقدیم که باید پرستارانی که در دوران کرونا خانه نشین شده اند، بدون آزمون به سر کار خود برگردند.

نادری با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری برای جذب و به کارگیری پرستاران طرحی که پس از دوران کرونا، خانه نشین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خانه نشینی پرستاران کرونا!/این پرستاران را بدون آزمون جذب کنید

ماجرای خانه نشینی پرستاران کرونا!/این پرستاران را بدون آزمون جذب کنید