مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-07سياسي

حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب مقوم امنیت ملی است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب به عنوان بزرگ ترین ثمره انقلاب، گفت: حضور پرشور و انقلابی مردم در صحنه های دفاع از انقلاب موجب افتخار و مقوم امنیت ملی است.

- روح الله سلگی امروز در جمع یادگاران حماسه آفرینان مازندرانی دفاع مقدس به مناسبت دهه ی فجر انقلاب افزود: نخستین تجربه حضور مردم در اداره کشور با مدیریت و رهبری امام راحل در انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی قلب تاریخ معاصر است، افزود: جوهره فرهنگی و دینی جمهوری اسلامی ایران آن را در جهان سرآمد و الگو ساخته است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به مشکلات و چالش های 44 سال گذشته کشور در حوزه های امنیتی، جنگ تحمیلی، توطئه های بیشمار جهانی و منطقه ای علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اگر کینه توزی و دشمنی های استکبار و اذنابش علیه انقلاب اسلامی نبود، امروز بالندگی ایران اسلامی جلوه بیشتری می یافت.

سلگی از مجاهدان و پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مشعل داران تاریخ یاد کرد وافزود: نام حماسه سازان عاشورایی ایران اسلامی تا ابد زینت بخش صفحات زرین تاریخ خونرنگ کشور است.

وی با اشاره به پیشتازی دولت سیزدهم در راه آرمان های انقلابی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم ایثارگران و مجاهدان عرصه ایثار و شهادت را به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب مقوم امنیت ملی است

حضور حماسی مردم در صحنه های انقلاب مقوم امنیت ملی است