مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-07سياسي

کلنگ مدرسه 12 کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده شد


با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، فرماندار بندرعباس، مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان و جمعی از مسوولین کلنگ مدرسه 12 کلاسه فولادهرمزگان در شهرک پیامبراعظم( ص) شهرستان بندرعباس به زمین زده شد.

- کلنگ مدرسه 12 کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده شد ایسنا/هرمزگان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، فرماندار بندرعباس، مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان و جمعی از مسوولین کلنگ مدرسه 12 کلاسه فولادهرمزگان در شهرک پیامبراعظم( ص) شهرستان بندرعباس به زمین زده شد.

استاندار هرمزگان صبح امروز (18 بهمن ماه) در این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر قدردانی از مشارکت مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره فولاد هرمزگان در اجرای این پروژه آموزشی، اظهارداشت: در مسئولیت های اجتماعی نمی توانیم کسی را الزام کنیم که کاری را انجام دهد بلکه ما نیازها را مطرح می کنیم و صنایع در اجرای پروژه ها یا رفع نیازها و نارسایی ها مشارکت می کنند.

وی با بیان اینکه شهرک پیامبر اعظم(ص) تقریبا دومین شهر پر جمعیت استان هرمزگان به شمار می رود، گفت: در بحث آموزش، کارگروه ویژه ای برای حل مشکلات آموزشی و تامین زیرساخت های مورد نیاز این شهرک تشکیل شده است و به صورت ویژه دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ مدرسه 12 کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده شد

کلنگ مدرسه 12 کلاسه فولاد هرمزگان در شهرک پیامبراعظم (ص) به زمین زده شد