مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-07فرهنگي

برنامه های فرهنگی دانشگاه تهران به مناسبت دهه فجر اعلام شد


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری مسابقات و اکران فیلم های منتخب جشنواره تئاتر و فیلم فجر در دانشگاه تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر محمدرضا اخضریان کاشانی پیرامون برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت قعالان فرهنگی دانشگاه تهران طی برگزاری جلسات متعدد برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی به صورت گسترده در سطح دانشگاه تهران و برخی خیابان های اطراف دانشگاه، اظهار کرد: یکی از برنامه های دهه مبارک فجر، برگزاری مسابقه قرآنی با محوریت حفظ و آشنایی با مفاهیم سوره مبارکه فجر است.

اخضریان کاشانی با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی فجر در دو بخش دانشجویی و کارکنان از دیگر برنامه های این روزها است، افزود: به دنبال آن هستیم، 5 شب شعر و موسیقی انقلاب توسط کانون های موسیقی دانشگاه تهران برگزار شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: برگزاری جلسات با فعالین فرهنگی انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی و نشریات دانشجویی، برگزاری جلسات با اساتید مشاور انجمن های علمی و کانون های فرهنگی از جمله برنامه های دهه فجر به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی دانشگاه تهران به مناسبت دهه فجر اعلام شد

برنامه های فرهنگی دانشگاه تهران به مناسبت دهه فجر اعلام شد