مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-07سياسي

پیام تبریکی برای روز نیروی هوایی ارتش


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی»، فرا رسیدن یوم الله 19 بهمن، سالروز بیعت تاریخی و حماسی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) را به وی تبریک گفت.

- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی ، فرا رسیدن یوم الله 19 بهمن، سالروز بیعت تاریخی و حماسی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) را به وی تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تبریک سردار بهمن کارگر به مناسبت روز 19 بهمن به شرح زیر است: این بیعت، بیعت با شخص نبود، بیعت با هدف ها و با آرمان ها بود، بیعت با آن جهاد مقدّسی بود که امام فرمانده مقتدر آن جهاد بود.

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام با احترام فرا رسیدن ایام الله 19 بهمن سالروز بیعت تاریخی و حماسی کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) را تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

بهمن نماد وحدت و یکپارچگی ملت و یادآور روزهای سراسر افتخار انقلاب اسلامی و دلاور مردی های سلحشورانی است که با بذل جان خویش نقشی اساسی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریکی برای روز نیروی هوایی ارتش

پیام تبریکی برای روز نیروی هوایی ارتش