مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-07سياسي

واگذاری پلکانی واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان از سال آینده


مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: از خردادماه سال آینده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان به مرحله تحویل می رسد و به صورت پلکانی به متقاضیان تحویل داده می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: از خردادماه سال آینده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان به مرحله تحویل می رسد و به صورت پلکانی به متقاضیان تحویل داده می شود.

اصغر اسماعیلی صبح امروز (18 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه در دومین روز از ایام الله دهه فجر کلید سه واحد مسکونی به سه خانواده دارای فرزند چهار قلو در استان تحویل داده شد این کار در راستای حمایت از تحکیم خانواده و جوانی جمعیت و منویات مقام معظم رهبری اداره کل راه ‎وشهرسازی استان اقدام به تحویل واحد مسکونی به خانواده های دارای فرزند چهار قلو کرده است.

وی تصریح کرد: توجه به اجرای قانون جوانی جمعیت از اولویت های کاری اداره کل راه وشهرسازی استان است و این اداره کل نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری دراین خصوص تلاش جدی را دارد و برای خانواده هایی هم که فرزند سه قلو دارند برنامه ریزی لازم را دارد و براساس وظیفه ای که بر حسب قانونی بر عهده مجموعه راه ‎وشهرسازی گذاشته شده خود را موظف به تامین مسکن خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پلکانی واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان از سال آینده

واگذاری پلکانی واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان از سال آینده