مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-07اقتصادي

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه همزمان با دهه فجر


فرماندار بندرعباس از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه با اعتباری بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان همرمان با دهه مبارک فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مرودی فرماندار بندرعباس امروز در یک نشست خبری با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همزمان با ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 200 پروژه عمرانی و زیرساختی مورد بهره برداری قرار گرفته یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها را بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به رقم یاد شده، شهرستان بندرعباس 35 درصد مجموع اعتبارات مربوط به پروژه های دهه فجر در استان هرمزگان را، به خود اختصاص داده است.

فرماندار بندرعباس عنوان کرد: با نگاه ویژه استاندار هرمزگان، شاهد بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی پروژه های متعددی در بخش های شمیل، فین، تخت، قلعه قاضی، هرمز و غیره نیز هستیم.

مرودی خاطرنشان کرد: از مجموع 200 پروژه فوق، 48 پروژه در بخش مسکن و عمران شهری و روستایی، 42 پروژه در حوزه ورزش و جوانان، 23 پروژه در بخش حمل و نقل، 18 پروژه در بخش بهداشت و درمان، 17 پروژه در بخش انرژی، 16 پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت، 15 پروژه در حوزه آموزش، 9 پروژه در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، 7 پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه همزمان با دهه فجر

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 200 پروژه همزمان با دهه فجر