مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-07اقتصادي

طرح ساماندهی گره ترافیکی هسته مرکزی محمودآباد


شهردار محمودآباد از اجرای طرح کاهش بار ترافیکی در طرح ساماندهی هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: مقرر شد تا برای تسریع در احداث و بهره برداری، طراحی پل به صورت قطعات باکسی پیش ساخته صورت پذیرد تا حداکثر در بازه زمانی 6 ماهه شاهد اتمام کار این پروژه کلیدی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در جمع خبرنگاران از طرح ساماندهی گره ترافیکی هسته مرکزی شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده ای که از لحاظ ترافیکی در شهر محمودآباد وجود دارد، موضوع ساماندهی گره ترافیکی هسته مرکزی شهر به صورت ویژه در دستور کار شهرداری قرار گرفته که می تواند تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شهر داشته باشد.

وی گفت: یکی از مکان های پر ترافیک شهر محمودآباد منطقه سر پل خیابان آزادی است که استفاده بهینه از کوچه شهیدان آستین فشان و اتصال آن به میدان آهو محله می تواند نقش کلیدی در روان سازی ترافیکی ایفا کند.

اختیاری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احداث این پل در طرح تفصیلی شهرستان محمودآباد وجود دارد، لازم است تا این طرح شروع شود،بدین منظور موضوع و ضرورت احداث پل جدید در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح و با استقبال خوبی از سوی مسؤولان شهری مواجه شد، بر همین اساس لایحه احداث پل توسط شهرداری به دفتر شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی گره ترافیکی هسته مرکزی محمودآباد

طرح ساماندهی گره ترافیکی هسته مرکزی محمودآباد