مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-07حوادث

گشایش گره کور پرونده های سرقت در انتظار تفاهم 2 نهاد


دستگاه قضایی و پلیس برای برخورد مؤثر و بازدارنده با سرقت های خرد نیازمند به یک فهم و نقطه مشترک هستند تا انتظارات مردم در برخورد با سارقان برآورده شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ اواخر مردادماه بود که فیلمی از زورگیری یک سارق در اتوبان نیایش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همه گیر شد و افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داد و با اقدامات پلیسی و قضایی در نهایت سارق زورگیر اتوبان نیایش در کمتر از 24 ساعت شناسایی و بازداشت شد و پس از محاکمه به اعدام محکوم شد.

دوم شهریورماه، نشست بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و مسئولان قضایی و انتظامی برگزار شد.

ایجاد کمیته ای ممحض برای پیگیری مسئله سرقت ها در دادستانی کل کشور دادستان کل کشور در این نشست از تشکیل کمیته ای ممحض برای پیگیری مسئله سرقت ها خبر داد و گفت: بنا داریم رسیدگی به سرقت های دارای ویژگی های خاص که ناامنی ایجاد کرده و توأم با به کار بردن سلاح سرد یا گرم باشد را در اولویت قرار دهیم و ظرف مدت یک ماه این کار را به نتیجه نهایی برسانیم.

هفتم شهریورماه سال جاری نیز، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قوه قضاییه خطاب به مسئولان ذیربط قضایی نیز تاکید کرد: مطابق با ضوابط قانونی، هر چه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش گره کور پرونده های سرقت در انتظار تفاهم 2 نهاد

گشایش گره کور پرونده های سرقت در انتظار تفاهم 2 نهاد