مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-07سياسي

ایجاد زیرساخت رسانه ای، محور جهاد تبیین


دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه های کشور گفت: محوریت جهاد تبیین را بر مسئله ایجاد و تقویت زیرساخت ارتباطات رسانه ای متمرکز کردیم.

- علی قجری در نشست تخصصی جهاد تبیین که به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر به همت دفتر بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با همکاری سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان و دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان یک اقدام مهم محوریت جهاد تبیین را بر مسئله ایجاد زیرساخت ارتباطات رسانه ای متمرکز کردیم و در این رابطه اقدامات و تفاهم نامه های خوبی با صداوسیما، معاونت مطبوعات وزارت ارشاد و ائمه جمعه سراسر کشور ایجاد شده است.

وی گفت: فعالیت های خوبی در کشور در رابطه با جهاد تبیین انجام شده اما طبیعتاً بخش مفهوم شناسی یا مسئله شناسی جهاد تبیین از موضوعات مهم است و تعبیر دقیقی که مقام معظم رهبری داشتند جمع بندی تمام نکات مهم در این زمینه است.

دبیر ستاد جهاد تبیین دانشگاه های کشور با اشاره به این که در ستاد جهاد تبیین قالب و فرم اصلی برای روایت گری در مدیوم ها و فرم های مختلف شناسایی شده است، اظهار کرد: یک فاصله میان فضای آکادمیک و فضاهای متمرکز بر فعالیت های علمی وجود دارد که شاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت رسانه ای، محور جهاد تبیین

ایجاد زیرساخت رسانه ای، محور جهاد تبیین