مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-07سياسي

مطالبه مجلس از دولت عملیاتی شدن کالابرگ الکترونیکی است


در کنار 315 هزار میلیارد تومان یارانه ای که در سال آینده پرداخت می شود، کالابرگ الکترونیکی نیز باید عملیاتی شده تا مردم 12 قلم کالای اساسی را خریداری کنند.

- نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در کنار 315 هزار میلیارد تومان یارانه ای که در سال آینده پرداخت می شود، کالابرگ الکترونیکی نیز باید عملیاتی شده تا مردم 12 قلم کالای اساسی را خریداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 18 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد بررسی عملکرد منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها با محوریت تبصره (14) قانون بودجه سال 1401 کل کشور، گفت: اقدام دولت برای تفکیک هزینه های یارانه ای و جدا کردن بودجه هایی که مرتبط با هدفمندی نبودند از تبصره 14 به بخش بودجه عمومی، کار قابل تقدیری بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با یارانه نقدی که منابع 315 هزار میلیارد تومانی برای آن مدنظر قرار گرفته شده، باید عملیاتی شدن کالابرگ الکترونیکی نیز به عنوان مطالبه نمایندگان مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که دارای کارت یارانه ای هستند، به میزان اعتبار کارت یارانه ای خود باید بتوانند 12 قلم کالای ضروری را با نرخ دولتی خرید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مجلس از دولت عملیاتی شدن کالابرگ الکترونیکی است

مطالبه مجلس از دولت عملیاتی شدن کالابرگ الکترونیکی است