مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-07اقتصادي

تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور برای احداث محور سربیشه - ماهیرود


از محل اعتبار دور نخست سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی 50 میلیارد تومان به صورت کامل برای تکمیل باند دوم محور سربیشه - ماهیرود تخصیص یافته و این اعتبار هزینه شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبار دور نخست سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی 50 میلیارد تومان به صورت کامل برای تکمیل باند دوم محور سربیشه - ماهیرود تخصیص یافته و این اعتبار هزینه شده است.

جواد قناعت، دوشنبه شب 17 بهمن در آیین افتتاح پروژه ذخیره سازی هیدروکربن و ترانشیپ سوخت در سایت مرزی ماهیرود، از در دست اجرا بودن پروژه دوبانده سازی محور سربیشه - ماهیرود به طول 125 کیلومتر گفت و اظهار کرد: تاکنون 34 کیلومتر این محور آسفالت و احداث شده که از این مقدار 23 کیلومتر به همت دولت سیزدهم ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: از محل اعتبار دور نخست سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی 50 میلیارد تومان به صورت کامل برای تکمیل باند دوم محور سربیشه - ماهیرود تخصیص یافته و این اعتبار هزینه شده است.

استاندار ادامه داد: در حال حاضر هم سه کارگاه در این محور فعال است و تا هفته دولت سال آینده شاهد افتتاح 10 کیلومتر باند دوم دیگر در این محور خواهیم بود.

قناعت با اشاره به تعهدات جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل راه فرا سرزمینی بازارچه ماهیرود به استان فراه افغانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور برای احداث محور سربیشه - ماهیرود

تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور برای احداث محور سربیشه - ماهیرود