مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-07سياسي

کسانی که برای خدا کار می کنند درگیر حاشیه ها نمی شوند


امام جمعه قم با اشاره به اینکه مردم نیز باید قدر خدمت گذاران خود را بدانند، گفت: انصافا شهردار قم نسبت به خدمات، اقدامات و برنامه ها کارهای خوبی انجام داده است و مردم باید قدر این خدمت گذاران را بدانند.

- آیت الله سیدمحمد سعیدی امروز سه شنبه 18 بهمن ماه در آیین اففتاح و بهره برداری از 38 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 200 میلیارد ریال که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: امسال تقارن دهه فجر با اعیاد ماه رجب بسیار جذاب و فرخنده است.

وی با اشاره به اعمال و عبادات ماه رجب، مطرح کرد: طبق احادیث و روایات، خدمت به مردم نیز نوعی عبادت در نزد خدا است.

امام جمعه قم با بیان اینکه انگیزه خدمت به مردم بسیار مهم است، عنوان کرد: آن خدمتی اجر و قرب دارد که برای رضایت خداوند انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری می تواند با نیت جلب رضایت خداوند به مردم خدمت رسانی کند، خاطرنشان کرد: شهرداری ها مطابق قانون دارای وظایفی هستند ولی می توانند همین وظایف را با نیت کسب رضایت خداوند انجام دهند.

سعیدی با بیان اینکه هر کس کاری انجام می دهد منتقدانی نیز خواهد داشت، تصریح کرد: افرادی که برای محبوبیت اقداماتی را انجام می دهد در مقابل منتقدان ضعیف خواهند بود ولی افرادی که برای رضایت خداوند کار صحیح را انجام می دهند درگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که برای خدا کار می کنند درگیر حاشیه ها نمی شوند

کسانی که برای خدا کار می کنند درگیر حاشیه ها نمی شوند