مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-07حوادث

جنایت دژخیم علیه زنان گیلانی


شهیده فرحناز معصومی منجیلی در تاریخ هفت بهمن ماه سال 1357 براثر اصابت گلوله به ناحیه سر توسط مأموران رژیم پهلوی، در خیابان لاکانی شهر رشت به خاک و خون کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهیده فرحناز معصومی منجیلی در 13 تاریخ آبان ماه سال 1341 در خانواده ای مؤمن و مذهبی در شهر منجیل شهرستان رودبار دیده به جهان گشود.

او در آغوش پرمهر مادر و پدر، دوران خردسالی خود را سپری کرد، اما هنوز بیش از پنج سال از عمر نگذشته بود که مادرش دار فانی را وداع و به دیار باقی شتافت.

وی پس از اتفاق تلخ درگذشت مادر، ادامه زندگی را در کنار پدر سپری و چند ماه پس از ضایعه فوت مادر به اتفاق پدر و برادرش از منجیل به رشت مهاجرت کردند تا پدر بتواند بهتر به کارش رسیدگی و نیز در تعلیم و تربیت بچه ها با نبود مادر نقش خود را به خوبی ایفا کند.

فرحناز قصه ما کم کم بزرگ شد و با پایان یافتن دوران خردسالی برای تحصیل علم و دانش وارد دوره ابتدایی در دبستان امید فردا شد و در ادامه برای مقطع راهنمایی به مدرسه خزر رشت رفت.

 چون به تحصیل و کسب علم و دانش بسیار علاقه مند بود همواره درس هایش را باعلاقه و جدیت دنبال می کرد و به همین علت در تمامی مقاطع تحصیلی از شاگردان ممتاز مدرسه محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت دژخیم علیه زنان گیلانی

جنایت دژخیم علیه زنان گیلانی