مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-07سياسي

استفاده ابزاری دشمنان از جوانان کشور در اغتشاشات اخیر


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل با اشاره به اینکه دشمن هردفعه به بهانه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در کشور اغتشاش به راه انداخت، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن از جوانان کشور استفاده ابزاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، مهرداد بابایی با حضور در جمع معتکفین امیرکلا این شهرستان اظهار کرد: اعتکاف ماه رجب برای آمادگی ماه بندگی در رمضان است، این فرصت را باید قدر دانست چون خداوند شما را دوست داشت که به مهمانی خود دعوت کرد.

وی با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: ایران قبل از پیروزی انقلاب متاسفانه جز کشورهای سلطه پذیر بود، آمریکاها و غربی ها ایران را حیات خلوت خود می دانستند و هر کسی را می خواستند به عنوان شاه انتخاب می کردند و هر کاری که دلشان می خواست در این کشور انجام می دادند اما جوانان غیور این کشور با بصیرت خودشان اجازه ندادند و جلوی رژیم منحوص شاهنشاهی ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل بیان کرد: یکی از ویژگی هایی که یک مومن باید در خود نهادینه کند بصیرت است؛ بصیرت به تعبیر رهبری قطب نماست و کسانی که بصیر هستند دشمن شناس، امام شناس و زمان شناس نیز هستند، اگر این سه ویژگی که برای اهل بصیرت است را رعایت کنیم جزو سربازان امام زمان (عج) قرار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده ابزاری دشمنان از جوانان کشور در اغتشاشات اخیر

استفاده ابزاری دشمنان از جوانان کشور در اغتشاشات اخیر