مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-07سياسي

احمدی مقدم: جمهوری اسلامی هیچ تعرض و حمله ای را بی پاسخ نمی گذارد


رییس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ تعرض و حمله ای را بی پاسخ نمی گذارد، آنان منفعل نیست اما پاسخ حکیمانه و درخور می دهد و شتابزده عمل نمی کند.

- رییس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ تعرض و حمله ای را بی پاسخ نمی گذارد، آنان منفعل نیست اما پاسخ حکیمانه و درخور می دهد و شتابزده عمل نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدی مقدم طی سخنانی در همایش بهار چهل و پنجم، قدس شریف در آستانه آزادی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارکرد: امام (ره) با انقلاب موجب تحولات در منطقه شد، انقلاب در شرایطی به پیروزی رسد که جهان بین دو اردوگاه شرق و غرب تقسیم شده بود و هیچ مساحتی مستقل از حضور در اردوگاه شرق و غرب نبود.

وی تصریح کرد: در این شرایط امام(ره) انقلاب را با شعار استقلال، آزادی و جمهوری به پیروزی رساند استقلال به معنای نه شرقی - نه غربی که دشمنی هر دو جبهه را علیه جمهوری اسلامی به دنبال داشت.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به انواع توطئه ها، فشارها، ایجاد جنگ علیه ایران، محاصره اقتصادی، فشار دیپلماسی حقوقی، عملیات های تروریستی علیه ایران ادامه داد: علی رغم همه این فشارها انقلاب اسلامی توانست از گردنه های مهمی عبور کند، شاید بتوانیم ادعا کنیم جمهوری اسلامی دارای بالاترین درجه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی مقدم: جمهوری اسلامی هیچ تعرض و حمله ای را بی پاسخ نمی گذارد

احمدی مقدم: جمهوری اسلامی هیچ تعرض و حمله ای را بی پاسخ نمی گذارد