مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-07اقتصادي

چشم امید ساخت 6500 محصول در حوزه نفت به دانش بنیان ها


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه در دنیا حدود 7 هزار محصول در حوزه نفت تولید می شود در حالی که در کشور ما نهایتا 500 محصول در حوزه نفت تولید می شود، - گفت: حدود 6500 محصول در حوزه نفت در انتظار مراکز دانش بنیان و فکر و اندیشه ما است که باید ساخته شود.

علیرضا دانشی در حاشیه امضای قراردادهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با شرکت های داخلی در سیزدهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: امضای قراردادهای خرید کالا یک اقدام عملی در نمایشگاه است که مناطق نفتخیز جنوب در حال اجرای آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 3 قرارداد خرید کالا امروز به امضا رسید که در جهت ساخت بار اول هستند.

این قطعات خریداری شده از قطعات مهم صنعت نفت هستند که تاکنون ساخته نشده بودند و اکنون توسط شرکت های دانش بنیان ساخته شده اند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: قراردادهای خرید کالای ساخت بار اول، ظرفیت بسیار خوبی برای برون رفت از برخی مشکلات هستند که در حال اجرای این اقدامات هستیم و امیدواریم در این راستا اقدامات موثری انجام دهیم.

دانشی عنوان کرد: باید وارد مرحله های جدیدی از نمایشگاه ها بشویم و از ظرفیت های همگرایی و هم افزایی شرکت های سازنده استفاده کنیم تا حلقه های با ارزشی را در صنعت نفت ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید ساخت 6500 محصول در حوزه نفت به دانش بنیان ها

چشم امید ساخت 6500 محصول در حوزه نفت به دانش بنیان ها