مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-07سياسي

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ عفو گسترده از سوی رهبر انقلاب موجب انسجام ملی شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در تذکرات شفاهی خود به عفو گسترده رهبر انقلاب، گرانی و تورم، حوادث اخیر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 18 بهمن در تذکرات شفاهی خود به عفو گسترده رهبر انقلاب، گرانی و تورم، حوادث اخیر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و.

اشاره کردند.

مردم در حوادث اخیر توطئه دشمنان را خنثی کردند صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکر شفاهی خود اظهار کرد: فرمان عفو محکومان توسط مقام معظم رهبری تجلی رأفت در اوج اقتدار نظام اسلامی است.

سرمایه اجتماعی در کشور آسیب دیده است، دشمنان قسم خورده به طمع ضربه زدن به نظام اسلامی و کشور عزیزمان در مسائل چند ماه قبل به صورت آشکار و با تمام توان و ترفندهای ترکیبی ورود پیدا کردند، اما مردم غیور، دیندار و مومن و جوانان غیرتمند، دانشجویان و دانش آموزان عزیز، توطئه دشمنان را خنثی کردند و بیش از گذشته ثابت کردند که از جان خود می گذرند ولی از پیشرفت، اقتدار و عزت ایران عزیز نمی گذرند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم ادامه داد: لازم است از زحمات بسیج، فراجا، سربازان گمنام امام زمان (عج)، سپاه و ارتش و سربازان امنیت کشور تشکر کنم، تکلیف مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ عفو گسترده از سوی رهبر انقلاب موجب انسجام ملی شد

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس/ عفو گسترده از سوی رهبر انقلاب موجب انسجام ملی شد