مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-07ورزشي

افتتاح خانه کبدی سردار شهید حاج حسین همدانی کبودراهنگ


در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار همدان در شهرستان کبودراهنگ خانه کبدی سردار شهید حاج حسین همدانی شهرستان با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و 500 میلیون تومان با ظرفیت 300 تماشاچی و با اشتغال مستقیم پنج نفر افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- احداث و عملیات اجرایی این پروژه به مساحت 1030 مترمربع در سال 90 با کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان آغاز شده و تاکنون 30 هزار میلیون ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده و 15 هزار میلیون ریال نیز از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به آن اختصاص داده شده است.

استاندار همدان سه شنبه 18 بهمن ماه در آیین افتتاح این طرح ورزشی، از اختصاص 878 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان برای شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: تمام توان و تلاش خود را برای رفع نقاط حادثه خیز و تکمیل پروژه های نیمه تمام و تأمین مسکن شهرستان کبودراهنگ به کار خواهیم گرفت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: به منظور رفع مسائل شهرستان کبودراهنگ، دو موضوع اراضی اوقافی و مشکل برخی از ساکنان شهر کبودراهنگ را با راه و شهرسازی، در سفر رییس جمهور به استان مطرح و اکنون نیز موضوع در دست پیگیری و انجام است.

وی در ادامه با اشاره به زبانزد بودن پایبندی مردم شهرستان کبودراهنگ به ارزش ها و اعتقادات اسلامی تصریح کرد: از همه ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه کبدی سردار شهید حاج حسین همدانی کبودراهنگ

افتتاح خانه کبدی سردار شهید حاج حسین همدانی کبودراهنگ