مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-07سياسي

اقدامات شهرداری منطقه یازده تهران در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی


سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران از اقدامات شهرداری این منطقه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی شهردار این منطقه اعلام کرد: طی بازدید های میدانی طرح قدم به قدم در محلات مرکزی شهر؛ برخی املاک رها شده توسط مالکین که به مرور زمان به فضای بی دفاع شهری و فضای ناایمن تبدیل شده است؛ شناسایی شد .

 او افزود: در بازدید ها مکررا تاکید شد که شهرداران نواحی وضعیت املاک را مشخص کنند و در صورت عدم همکاری مالکین برای رفع خطر؛ اقدام فوری مطابق قانون برای جلب رضایت مردم انجام شود .

 شهردار منطقه11 در ادامه خاطر نشان کرد:  بر همین اساس ابتدا ملکی در محله انبارنفت در جوار مدرسه که خطرات زیادی داشت تخریب شد و سپس دو ملک دیگر نیز با کاربری های متفاوت که سالها رها شده بود با پیگیری نواحی تخریب شدند .

 او در تشریح جزییات این اقدام تصریح کرد: در خیابان کارگر محدوده ناحیه2 نبش تره بار قلمستان ملکی رها شده و خطرساز موجود بود که با بررسی کارشناسان شهرسازی و معماری و تشکیل کمیسیون رفع خطر در ناحیه و ارسال مکرر اخطار به مالک در نهایت توسط عوامل اجرایی مطابق قانون تخریب شد .

 هم چنین ملکی دیگر در محدوده ناحیه4میدان رباط کریم که سالها رها شده است و اخطارهای مکرری برای مالک ارسال شد اما تا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری منطقه یازده تهران در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

اقدامات شهرداری منطقه یازده تهران در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی