مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-07پزشكي

وزیر بهداشت: مرکز پیوند مغز استخوان سنندج نمونه کم نظیر در کشور است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افتتاح پروژه پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت سنندج پروژه ای ویژه است که از لحاظ تجهیزات در کشور کم نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهرام عین اللهی در مراسم افتتاح مرکز پیوند استخوان بیمارستان بعثت سنندج اظهار کرد: افتتاح پروژه پیوند مغز استخوان بیمارستان بعثت سنندج پروژه ای ویژه است که از لحاظ تجهیزات در کشور کم نظیر است.

وی بخش پیوند مغز استخوان را پروژه علمی دانست و گفت: این ظرفیت از تمام جهات طراحی اعم از تعداد اتاق، تهویه مناسب و تجهیزات به روز بوده و به دستگاه هایی آماده سازی سلول های مغز استخوان برای کودکان مبتلا به سرطان مجهز است.

وی این اقدام خیرین را قابل تقدیر خواند و افزود: از خیرین استان به خاطر فراهم سازی این ظرفیت تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم این اقدام ارزشمند باقیات الصالحات برای آنان و بستری برای ارتقای هرچه بیشتر ارائه خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان باشد.

رییس بیمارستان بعثت سنندج هم با بیان اینکه این بخش با زیربنای 650 مترمربع دارای 6 اتاق ایزوله، اتاق عمل و فضاهای جانبی است، اظهار کرد: این ظرفیت ارزشمند درمانی با مشارک بنیاد خیریه رویا فروزش احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: مرکز پیوند مغز استخوان سنندج نمونه کم نظیر در کشور است

وزیر بهداشت: مرکز پیوند مغز استخوان سنندج نمونه کم نظیر در کشور است