مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-07اقتصادي

ارائه پیشنهاد گنجاندن واردات خودرو در لایحه بودجه


رییس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام موافقت این کمیسیون با واردات خودرو و پیشنهاد گنجاندن آن در لایحه بودجه گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مصطفی طاهری در گفت وگو با فارس در زنجان با اشاره به تصویب واردات خودروهای دست دوم در کمیسیون صنعت، معدن و تجارت و ارسال آن به کمیسیون تلفیق اظهار کرد: واردات خودرو نیاز به قانون ندارد و دولت همین امروز هم می تواند اقدام به واردات خودرو بکند.

رییس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه واردات خودرو خلاء قانونی ندارد، افزود: جزییات این اقدام هنوز مشخص نیست و آنچه در کمیسیون مورد تاکید قرار گرفته، واردات آن است و به کمیسیون تلفیق هم پیشنهاد شده تا این موضوع در لایحه بودجه گنجانده شود.

وی اقدام کمیسیون صنعت، معدن و تجارت را پیشنهادی در راستای تاکید برای واردات خودرو عنوان کرد و گفت: با توجه به کمبود خودرو، این پیشنهاد برای پاسخ به نیاز بازار ارائه شده است.

طاهری با بیان اینکه ظاهرا دولت عزمی برای واردات خودرو ندارد، افزود: جزییات لازم برای واردات خودرو باید در آیین نامه مورد نظر برای این اقدام مشخص شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واردات خودرو تاثیر قابل توجهی در کنترل بازار ایفا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیشنهاد گنجاندن واردات خودرو در لایحه بودجه

ارائه پیشنهاد گنجاندن واردات خودرو در لایحه بودجه