مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-07سياسي

عفو پدرانه، تلخ برای دشمن


فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به عفو محکومان آشوب های اخیر از سوی مقام معظم رهبری، این عفو پدرانه را تلخ برای دشمن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، محسن صادقی ظهر امروز در آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر، ضمن گرامیداشت این ایام اظهارداشت: تقارن دهه مبارکه فجر و ماه مبارک رجب را به فال نیک گرفته و آرزوی دعای خیر از هموطنانمان داریم.

صادقی با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون خون پاک هزاران شهید و رهبری خدایی امام خمینی رحمه الله علیه بود، خاطرنشان کرد: امروز صحنه رزم دشمن تغییر کرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به جنگ ترکیبی فرهنگی زده است.

 فرمانده سپاه زرندیه جهاد تبیین را به فرموده مقام معظم رهبری علاج جنگ ترکیبی و شناختی این روزهای دشمن دانست و افزود: برگزاری مراسمات گرامیداشت دهه فجر و جشن های انقلاب در حوزه ها و پایگاه های مقاومت از جمله برنامه های سپاه زرندیه در ایام الله دهه فجر در تبیین عملکرد 44 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محسن صادقی کمک به محرومین جامعه و اقشار آسیب پذیر را از جمله وظایف اصلی بسیج سازندگی در این شرایط سخت اقتصادی برشمرد و افزود: افتتاح 2 خانه محروم و توزیع بیش از 800 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش های کمک مومنانه در طول دهه فجر امسال توسط بسیج سازندگی و حوزه های مقاومت از دیگر برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو پدرانه، تلخ برای دشمن

عفو پدرانه، تلخ برای دشمن