مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-07اقتصادي

9834 بیمار صعب العلاج در چهارمحال و بختیاری نشان دار شدند


سرپرست اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 9 هزار و 834 بیمار صعب العلاج در استان نشان دار شده اند، گفت: افرادی که بیماری آن ها هنوز نشان دار نشده است و پرونده دارند در طول سال تا سقف 50 میلیون تومان از بیمه دریافت می کنند و این مبلغ تا 10 روز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اصغرزاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دولت سیزدهم روش جدیدی برای درمان بیماران آغاز کرده تا پیشرو بودن در تکنولوژی های نوین، پیونددهنده برای اتصال مردم و مدیران، پیشتازی در کاهش مدت زمان خدمت رسانی و خدمت در مناطق کم برخوردار را مورد توجه قرار دهد.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری افزود: در پوشش عادلانه خدمت همه آحاد جمعیت در 10 دهک از مزایای بیمه استفاده می کنند و سه دهک اول از این مزایا به صورت رایگان بهره مند می شوند.

پرداخت 17 میلیارد ریال به زوج های نابارور استان وی با بیان اینکه 393 زوج نابارور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند که تا کنون 17 میلیارد ریال به این افراد پرداخت شده است، ادامه داد: صندوق بیمه بیماران خاص از اول مهرماه سال جاری اجرا شد که تا کنون 31 بیماری از 107 بیماری که قرار بود در صندوق نشان دار شوند در سامانه ثبت شده اند و هزینه در مابقی بیماری ها نیز با دریافت فاکتور از بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9834 بیمار صعب العلاج در چهارمحال و بختیاری نشان دار شدند

9834 بیمار صعب العلاج در چهارمحال و بختیاری نشان دار شدند