مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-07اقتصادي

تولید لعاب سفال با امکان کاهش شکستگی توسط جهاددانشگاهی همدان


مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: جهاددانشگاهی لعابی برای سفال تولید کرده که فاقد سرب است و امکان شکستگی سفال را کاهش می دهد و قرار شده آموزشگاهی را با کمک اداره استاندارد تاسیس کند تا به نتایج مطلوب در این حوزه برسیم و این مورد را می توان اقدامی در راستای .

- ایسنا/همدان مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: جهاددانشگاهی لعابی برای سفال تولید کرده که فاقد سرب است و امکان شکستگی سفال را کاهش می دهد و قرار شده آموزشگاهی را با کمک اداره استاندارد تاسیس کند تا به نتایج مطلوب در این حوزه برسیم و این مورد را می توان اقدامی در راستای استانداردهای گردشگری دانست.

جعفر امیری پریان سه شنبه 18 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: نمونه برداری از سطح بازار و واحدهای تولیدی به طور مرتب انجام و داده ها به واحد اوزان کشور ارسال می شود که این موضوع نشان از هدفمندی و تاکید سازمان ملی استاندارد و مجموعه دولت بر امر کم فروشی دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم واحدهای تولیدی در مسیری قرار بگیرند که شاهد کم فروشی آنها نباشیم، افزود: هم استانی ها می توانند نشان استاندارد فاقد کد 10 رقمی را از طرق مختلف به اداره استاندارد اطلاع دهند.

امیری پریان ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی در عرصه استانداردسازی طلا انجام شده اما زمانبر است و اگر کم فروشی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید لعاب سفال با امکان کاهش شکستگی توسط جهاددانشگاهی همدان

تولید لعاب سفال با امکان کاهش شکستگی توسط جهاددانشگاهی همدان