مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:262023-02-07اقتصادي

اهدا خون در یزد 5 درصد افزایش یافته است/ هیچ بیماری معطل خون نمی ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر سیدمحمد آقایی میبدی ظهر امروز در نشست خبری خود، سازمان انتقال خون یزد را یکی از مراکز شاخص کشوری دانست و اظهار کرد: یزد در زمینه اهدا خون بین سه استان اول کشور، در زمینه اهدا خون مستمر جزو برترین های کشور، از لحاظ پوشش اهدا خون به نسبت مساحت استان جزو استانهای نسبتاً خوب و از نظر فنی جزو استانهای خوب لحاظ می شویم.

وی با بیان این که متوسط زمان خون رسانی در استان یزد زیر 20 دقیقه است، افزود: با توجه به وضعیت بیماری ها، سوانح و تصادفات و ظرفیت های بیمارستانی استان، برآورد ما این است که طی 10 سال آینده ظرفیت سازمان انتقال خون استان یزد باید به 2.

5 برابر افزایش یابد.

مدیرکل انتقال خون استان یزد، تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش و فناوری را از جمله اولویت های جدی این سازمان در استان یزد دانست  گفت: اجتماعی کردن سازمان و افزایش دسترسی شهروندان برای مشارکت در امر اهدا خون جزو مهمترین اولویت های اجرایی و اهداف سازمانی انتقال خون استان یزد است.

دکتر آقایی مشتری سازمان انتقال خون را 18 بیمارستان استان یزد معرفی و تصریح کرد: کمبود نیرو از جمله دغدغه های سازمان انتقال خون استان یزد است که باید هرچه سریعتر برای آن اقدام جدی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا خون در یزد 5 درصد افزایش یافته است/ هیچ بیماری معطل خون نمی ماند

اهدا خون در یزد 5 درصد افزایش یافته است/ هیچ بیماری معطل خون نمی ماند