مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-07سياسي

از نقش آفرینی با متاورس تا حضور ژاپنی ها


نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در حالی امسال برگزار می شود که در حاشیه آن برخی اتفاقات برای اولین بار از جمله حضور کشور ژاپن در این نمایشگاه رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به همراه سی و ششمین نمایشگاه صنایع دستی صبح امروز با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد در این نمایشگاه که از هجدهم تا 21 بهمن ماه برپا می شد 200 فعال صنعت گردشگری از 47 کشور جهان حضور دارند.

در این نمایشگاه که برخی از کشورهای خارجی غرفه هایی را برای معرفی جاذبه های گردشگری ایجاد کرده اند به معرفی جاذبه های گردشگری خود می پردازند همچنین در نشست هایی با فعالان گردشگری ایرانی درصدد تبادل گردشگر با یکدیگر هستند.

در این نمایشگاه کشورهایی از جمله قطر، ژاپن، اندونزی، تاجیکستان، عراق، قزاقستان، مالزی، روسیه و ونزوئلا غرفه دارند همچنین هیأت های مختلفی از کشورهای عمان، امارات، سوریه، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، لبنان، لیبی، الجزایر، چین و گرجستان نیز در این نمایشگاه یا بازدیدکننده دارند و یا هیأت های تجاری خود را برای برگزاری نشست های B2B اعزام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نقش آفرینی با متاورس تا حضور ژاپنی ها

از نقش آفرینی با متاورس تا حضور ژاپنی ها