مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-07سياسي

اداره دامپزشکی شهرستان درگزین افتتاح شد


در هفتمین روز از دهه مبارک فجر اداره دامپزشکی شهرستان درگزین به عنوان دهمین دامپزشکی استان همدان با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

- فرماندار شهرستان درگزین در آیین افتتاح این اداره، یکی از دغدغه ها و خواسته های به حق مردم بعد از ارتقاء درگزین به شهرستان را استقرار ادارات و دستگاه ها دانست و اظهار کرد: در مجموع از 40 اداره، 24 اداره و دستگاه در شهرستان مستقر هستند که از این تعداد 10 اداره طی یک سال گذشته در شهرستان مستقر شده است.

کمیل خواستان افزود: ساختمان های مازاد سطح شهرستان شناسایی شده و یک به یک ادارات و دستگاه ها در حال استقرار در شهرستان هستند که اداره دامپزشکی نیز با توجه به اهمیت سلامت غذایی مردم وجود آن در شهرستان ضرورت بسیاری داشت و با پیگیری لازم این امر محقق شد.

وی ادامه داد: از زمان تأسیس شهرستان طی سه سال گذشته درگزین به سرعت در حال توسعه و حرکت به سمت اقتصادی شدن بوده و این حرکت از شتاب خوبی برخوردار است و با چنین روند توسعه قول می دهم طی 10 سال آینده درگزین به عنوان قطب اقتصادی شمال استان همدان معرفی شود.

خواستان با اشاره به برخی پروژه های در حال اجرا در شهرستان درگزین از جمله پروژه کتابخانه و فرهنگسرا گفت: روز گذشته بزرگترین و مدرن ترین مجتمع گلخانه ای غرب کشور شامل 300 هکتار در دو ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره دامپزشکی شهرستان درگزین افتتاح شد

اداره دامپزشکی شهرستان درگزین افتتاح شد