مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-07سياسي

44 زندانی با ارفاقات قانونی در خراسان جنوبی آزاد شدند


مدیر کل زندان های خراسان جنوبی گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 44 نفر از زندانیان با ارفاقات قانونی به کانون گرم خانواده بازگشتند.

- علی عبدی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: از ابتدای دهه فجر مسئولان قضایی زندان های استان با بررسی پرونده زندانیان و با هماهنگی دستگاه قضایی آزادی 44 زندانی موافقت کردند.

وی با بیان اینکه هدف از اعمال مجازات زندان اصلاح مجرمان و بازگشت سالم آنان به جامعه است، ادامه داد: با دیدارهای مستمر از زندان ها و ملاقات قضات با زندانیان می توان آن دسته از زندانیانی که فرایند اصلاح آنان تکمیل شده و مطابق قانون ظرفیت استفاده از ارفاقات قانونی را دارند، شناسایی و زمینه آزادی آنان را فراهم ساخت.

وی تصریح کرد: تأمین امنیت جامعه و برخورد قاطع با مجرمان جرایم مهم منافاتی با اعطای تسهیلات به مجرمان جرایم خرد و سبک ندارد و رعایت این سازوکار تأکید شده از سوی ریاست قوه قضاییه می تواند رأفت و عطوفت اسلامی را در زندان های توسعه ببخشد.

عبدی با اشاره به سیاست های کاهش جمعیت کیفری زندان ها تصریح کرد: به منظور کاهش آسیب های ناشی از حبس بر زندانی و خانواده او از همه ی ارفاق های قانونی برای تغییر وضعیت زندانیان واجد شرایط و ایجاد زمینه آزادی آنان با استفاده از ارفاقات قانونی و اعطای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 زندانی با ارفاقات قانونی در خراسان جنوبی آزاد شدند

44 زندانی با ارفاقات قانونی در خراسان جنوبی آزاد شدند