مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-07اجتماعي

ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان ممنوع شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان از روز دوشنبه 17 بهمن ماه ممنوع شد.

- سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه خودروهای متخلف جریمه و اعمال قانون می شوند، افزود: از روز گذشته خودروهای شخصی اجازه ورود به چهار خیابان باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی را ندارند.

وی ادامه داد: این چهار خیابان به دوربین ثبت تخلف مجهز بوده و در صورت ورود خودروهای شخصی در ساعات محدودیت تردد، خودروی متخلف 106 هزار تومان جریمه می شود همچنین تصویر ورود خودروها به محدوده ترافیکی ثبت شده و جریمه آنها اگرچه با تاخیر اما ارسال می شود.

جمالی با اشاره به اینکه محدودیت تردد به این خیابان ها از ساعت هشت صبح تا 13 ظهر و بعدازظهر از ساعت 15 تا 20 شب اعمال می شود، مطرح کرد: این تصمیم می تواند بار حجم ترافیک در رینگ نخست شهر همدان را کاهش دهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در ادامه اعلام کرد: تقاطع غیرهمسطح بهشت شهر همدان از روز قبل برای بهسازی مسدود شده و تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: رانندگانی که قصد تردد از میدان امام حسن(ع) به سمت بلوار مطهری را دارند باید از طول بلوار بهشت برای گردش استفاده کنند و افرادی که قصد تردد از میدان امام حسن(ع) به بلوار امام خمینی(ره) را دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان ممنوع شد

ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان ممنوع شد