مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-07سياسي

عزت ایران در سایه عدم وابستگی به بیگانگان


آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و مدیران و کارکنان پتروشیمی خراسان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خراسان، همزمان با آغاز چهل و چهارمین طلوع فجر انقلاب اسلامی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزار درآمد و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطالبی در خصوص نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل محمدی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت این ایام خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی، خون جوانان زیادی برای حفظ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده که ضرورت دارد همه ما امانتدار خوبی برای حفظ و حراست از پرچم باشیم و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، راه شهدا را ادامه دهیم.

وی ویژگی های نظام جمهوری اسلامی را همسنگ حکومت امیر مومنان علی (ع) بیان کرد و افزود: حکومت امیرالمومنین علی (ع) دارای 3 ویژگی بود که ندادن امتیاز به سود جویان، ایجاد تغییر و تحول و مبارزه با برتری جویی در حکومت جمهوری اسلامی ایران نیز کاملا مشهود است.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین محمدی، در حکومت جمهوری اسلامی ایران نیز یک سری امتیازات مخصوصِ برخی کشورها نظیر انگلیس و آمریکا حذف شد و نظام، در برابر تمامی هجمه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت ایران در سایه عدم وابستگی به بیگانگان

عزت ایران در سایه عدم وابستگی به بیگانگان