مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-07سياسي

توصیه آیت الله بهجت برای بهبود شرایط مادی و معنوی


حجت الاسلام قاضی عسکر توفیق عبادت را نعمت الهی توصیف کرده و گفت:احساس نیاز به خداوند سبب رستگاری انسان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در جمع نمازگران مسجد جامع حرم مطهر حاضر شده و به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام قاضی عسکر توفیق عبادت را نعمت الهی توصیف کرده و اظهار داشت: بر اساس روایات ائمه معصومین علیهم السلام، هنگامی که فردی مرتکب گناه می شود، خداوند لذت مناجات با خداوند را از آن بنده سلب می کند و در مقابل، هرچه انسان از گناه دوری کند خداوند عنایتش را به بنده اش افزون می گرداند.

وی با اشاره به فرازهای نورانی از مناجات شعبانیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) افزود: آن حضرت در زیارت شعبانیه از خداوند درخواست دارد آن چنان نورانیت را در قلب او زیاد کند تا به معدن حقیقت برسد البته امثال من نمی توانند این حالات و مقامات را درک کنند و فقط برای افرادی که به حقیقت تقوا رسیده اند این امر میسر است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به بیان نورانی امیرمومنان علی (ع) که می فرمایند: من خدایی را که مشاهده نکنم، عبادت نمی کنم تصریح کرد: مولای متقیان آنقدر عظمت خداوند برایش ملموس بود که گویا پروردگار را می دید؛ همانگونه که آن حضرت در خطبه متقین می فرمایند که اهل تقوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آیت الله بهجت برای بهبود شرایط مادی و معنوی

توصیه آیت الله بهجت برای بهبود شرایط مادی و معنوی