مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-07اقتصادي

افتتاح 17 پروژه برق رسانی، کشاورزی و اقتصادی در اسدآباد


در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 17 پروژه مختلف برق رسانی، کشاورزی و اقتصادی به صورت همزمان در شهرستان اسدآباد افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

- اتمام اجرای طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهر اسدآباد به نمایندگی از 12 طرح برق رسانی نخستین پروژه افتتاح شده هفتمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.

فرماندار اسدآباد در افتتاح این طرح اظهار کرد: با اتمام اجرای این پروژه، شبکه مسی تمامی نقاط شهری اسدآباد شامل اسدآباد، پالیز و آجین به صورت کامل جمع آوری و تبدیل به کابل خودنگهدار شد که با این اقدام اسدآباد در سطح استان همدان نخستین شهرستانی است که به کامل تمامی نقاط شهری آن به شبکه کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

حسین علی شرکایی افزود: اجرای کل پروژه تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار نقاط شهری اسدآباد به طول 165 کیلومتر با صرف اعتباری افزون بر 270 هزار میلیون ریال بوده که برای اتمام فاز پایانی طرح شامل 30 کیلومتر اعتباری افزون بر 50 هزار میلیون ریال هزینه صرف شده است.

وی یادآور شد: کاهش سرقت، کاهش تلفات، بالا بردن ضریب و قابلیت اطمینان شبکه از نظر قطعی در شرایط بحرانی چون باد و طوفان، کاهش خطر برق گرفتگی و کاهش خاموشی های ناشی از اتصال سیم های مسی برق در زمان بارندگی و وزش باد از مزایای تبدیل سیم های مسی برق به کابل خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 پروژه برق رسانی، کشاورزی و اقتصادی در اسدآباد

افتتاح 17 پروژه برق رسانی، کشاورزی و اقتصادی در اسدآباد