مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-07فرهنگي

دیدار وزرای ارتباطات و صنایع زیمباوه با وزیر ارشاد کشورمان


وزیر فرهنگ در دیدار با وزرای ارتباطات و صنایع زیمباوه تاکید کرد: گسترش روابط با کشورهای دوست در قاره آفریقا از رویکردهای اصلی دولت مردمی است.

- وزیر فرهنگ در دیدار با وزرای ارتباطات و صنایع زیمباوه تاکید کرد: گسترش روابط با کشورهای دوست در قاره آفریقا از رویکردهای اصلی دولت مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در دیدار با وزرای ارتباطات و صنایع زیمباوه گفت: با برپایی هفته های فرهنگی می توان به تقویت بینش هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر کشورهای مختلف کمک کرد و بر همین اساس وزارت فرهنگ دولت مردمی از آمادگی لازم جهت برپایی هفته های فرهنگی و دوره های آموزشی مشترک میان کشورهای دوست و برادر برخوردار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزرای اطلاعات و ارتباطات و صنایع و تجارت زیمباوه به برپایی نهمین کمیسیون مشترک ایران و زیمباوه اشاره کرد و گفت: امیدوارم برپایی این کمیسیون مشترک نقش مهمی در توسعه روابط بین دو کشور ایفا کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با دولت زیمباوه ارتباطات سازنده و روابط حسنه ای داشته ایم، گفت: با توجه به دیدارهای خوبی که بین روسای جمهور دو کشور انجام شده است، روابط دیپلماتیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزرای ارتباطات و صنایع زیمباوه با وزیر ارشاد کشورمان

دیدار وزرای ارتباطات و صنایع زیمباوه با وزیر ارشاد کشورمان