مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-07سياسي

159 نفر از بند زندان در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند


شهرکرد_معاون اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد 159 زندانی که مشمول انواع عفو و تخفیف مجازات بودند از بند حبس رهایی و به آغوش خانواده بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد، معاونان زندان های استان، اعضا شورای قضایی و جمعی از قضات دادسرا ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان مرکزی شهرکرد، اردوگاه و کانون اصلاح و تربیت با زندانیان دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کردند.

در آیین آزادسازی زندانیان که با حضور مقامات ارشد قضایی چهارمحال و بختیاری در اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد تعداد 159 زندانی مشمول انواع، عفو و تخفیف مجازات قرار گرفتند و از بند حبس رهایی و به آغوش خانواده بازگشتند.

علی اکبر گرجی در این آیین اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری استان، توسعه نظام آزادی و نظارت سامانه های الکترونیکی مدنظر قرار گرفته است و در سال جاری با رشد 86 درصدی مواجه شده است و تا کنون 540 نفر از این ارفاق بهره مند شده اند.

معاون اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری افزود: در سال جاری 4 هزار و 947 مورد مرخصی به زندانیان اعطا شده است که نسیت به مدت مشابه رشد 13 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

159 نفر از بند زندان در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند

159 نفر از بند زندان در چهارمحال و بختیاری آزاد شدند