مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-07فرهنگي

چالش ساخت موسیقی برای سکانس های ملتهب «عطرآلود»


آهنگساز فیلم سینمایی «عطرآلود» می گوید که ساخت موسیقی برای سکانس هایی که معمولا مربوط به مسایل التهابی در فیلم می شد، سخت بود چراکه سبک هادی مقدم دوست سبک پُرتنشی در موسیقی نیست و بسیار روان و شیرین است.

- آهنگساز فیلم سینمایی عطرآلود می گوید که ساخت موسیقی برای سکانس هایی که معمولا مربوط به مسایل التهابی در فیلم می شد، سخت بود چراکه سبک هادی مقدم دوست سبک پُرتنشی در موسیقی نیست و بسیار روان و شیرین است.

مسعود سخاوت دوست آهنگساز فیلم سینمایی عطرآلود در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه پیش از این اثر، در سریال سرباز و فیلم سینمایی سر به مهر دو کار با هادی مقدم دوست همکاری داشته است، بیان کرد: بهتر است بگویم که به لحاظ ادبیات صوتی با فضای ذهنی هادی مقدم دوست آشنایی دارم.

پروژه عطرآلود نیز یک ملودرام عاشقانه و اخلاقی در بستر داستانی شیرین و البته گاهی پُرالتهاب ست که روایتگر یک دغدغه باورپذیر و اخلاقی است.

وی ادامه داد: اینکه این موضوع در موسیقی باید انتقال پیدا کند و چه چالش هایی ممکن است داشته باشد، موضوعی است که در ابتدای امر باید با گفتمان با کارگردان مطرح می شود و به سرانجام می رسید.

من تنها دو بار با هادی مقدم دوست صحبت کردم، یک بار فیلم را ابتدا تا انتها با ایشان تماشا کردم و به اندازه نصف روز در دفتر صحبت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش ساخت موسیقی برای سکانس های ملتهب «عطرآلود»

چالش ساخت موسیقی برای سکانس های ملتهب «عطرآلود»