مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-07اجتماعي

اختصاص بیش از 700 میلیارد تجهیزات کارگاهی به هنرستان های خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام اینکه بالغ بر 50هزار متر مربع به فضاهای ورزشی دانش آموزی افزوده شد، گفت: بیش از 700میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی به هنرستان های استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تاکید بر اهمیت نقش آفرینی فعال و اثربخش معلمان و مدیران مدارس در تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی، بیان کرد: توسعه کمی - کیفی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش با هدف ترویج مهارت آموزی در بین دانش آموزان به عنوان یک برنامه اولویت دار دنبال می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: بر این اساس بالغ بر 700 میلیارد ریال تجهیزات کارگاهی در بین هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در راستای ارتقای شاخص فضاهای ورزشی دانش آموزی در خوزستان کلید خورده است؛ اضافه کرد: 93 طرح ورزشی در قالب این طرح در سراسر استان تعریف شده که تاکنون 75 درصد آنها اجرایی و عملیاتی شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال آن هستیم تا مابقی پروژه ها تا پایان سال به نتیجه برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در یک سال گذشته بالغ بر 50 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی دانش آموزان در سطح استان خوزستان افزوده شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 700 میلیارد تجهیزات کارگاهی به هنرستان های خوزستان

اختصاص بیش از 700 میلیارد تجهیزات کارگاهی به هنرستان های خوزستان