مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-07اقتصادي

هزینه عدم پیشگیری از حوادث و بیماری های شغلی


ابتلا به بیماری ها و حوادث شغلی هزینه های سنگینی را به دنبال دارد، از این رو برای پیشگیری از لطمات جبران ناپذیر این بیماری ها و ارائه بهتر خدمات سلامت شغلی به کارگران لازم است سرمایه گذاری و برنامه ریزی جدی در این زمینه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالم سازی محیط کار یکی از عوامل مهم در جهت تأمین سلامت نیروهای کار به شمار می رود و موجبات افزایش تولید و بهره وری را فراهم می کند.

مقوله بهداشت همواره به عنوان یکی از شاخص های اصلی تأمین رفاه اجتماعی مطرح بوده و توجه به سلامت نیروهای کار در دستور کار دولت ها قرار داشته است.

برابر گزارش ها، آمار ابتلا به بیماری ها و حوادث شغلی قابل توجه است و هزینه های سنگینی را به کشورها تحمیل می کند، از این رو برای پیشگیری از لطمات جبران ناپذیر این بیماری ها و ارائه بهتر خدمات سلامت شغلی به کارگران و نیروهای کار لازم است برنامه ریزی جدی صورت گیرد و در این زمینه، همکاری موثر وزارت کار و وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی حایز اهمیت است.

در روزهای اخیر نشست تخصصی بهبود ایمنی، سلامت و رفاه در محیط کار با هدف به صفر رساندن حوادث ناشی از کار و بیماری های شغلی با مشارکت دبیرکل سابق اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی و پخش پیام دبیرکل فعلی این اتحادیه از سوی اداره کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه عدم پیشگیری از حوادث و بیماری های شغلی

هزینه عدم پیشگیری از حوادث و بیماری های شغلی