مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-07اجتماعي

200 دستگاه خودرو به خاطر سرعت بالا در کرمانشاه توقیف شدند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از اول تا 15 بهمن ماه سال جاری، 200 دستگاه خودرو به علت سرعت غیرمجاز در شهر کرمانشاه توقیف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در هماهنگی به عمل آمده با معاون دادستان کرمانشاه، وسایل نقلیه رانندگانی که در معابر شهری با سرعت بیش از 150 کیلومتر برساعت رانندگی می کنند به مدت یک هفته توقیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی معابر کلانشهر کرمانشاه توسط سامانه هوشمند کنترل سرعت رصد می شود، افزود: راننده ای که با سرعت غیرمجاز حرکت می کند ناگزیر تخلفات حادثه ساز دیگر از جمله سبقت غیرمجاز را مرتکب شده و یا با حرکت به صورت مارپیچ امنیت سایرین را به مخاطره می اندازد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از توقیف 200 دستگاه خودرو متخلف خبر داد و افزود: این دسته از خودروها ضمن اینکه بر روی پلاک آن ها به صورت سیستمی توقیف ثبت می شود، برای مالک وسیله نقلیه نیز پیامک ارسال و در اولین فرصت خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد.

  وی افزود: برای رفع توقیف نیز لازم است پس از گذشت یک هفته، از طریق دفاتر پلیس10+ یا نرم افزار پلیس من مراحل ترخیص طی شود و راننده خاطی ضمن ارائه تعهدنامه محضری مبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 دستگاه خودرو به خاطر سرعت بالا در کرمانشاه توقیف شدند

200 دستگاه خودرو به خاطر سرعت بالا در کرمانشاه توقیف شدند