مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-07سياسي

مرکز تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان های وراثتی جهاددانشگاهی در مشهد افتتاح شد


ظهر امروز 18 بهمن ماه  همزمان با ایام مبارک دهه فجر، مرکز تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان های وراثتی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با حضور معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی و رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و هیات همراه در مشهد افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی ظهر امروز 18 بهمن ماه  همزمان با ایام مبارک دهه فجر، مرکز تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان های وراثتی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با حضور معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی و رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و هیات همراه در مشهد افتتاح شد.

حمیدرضا بیدخوری رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این مراسم گفت: جهاددانشگاهی بیش از یک دهه در فعالیت های مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک سابقه دارد و امروز دومین مرکز مشاوره ژنتیک جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد.

این مرکز جدا از خدمات مشاوره ژنتیک که در هر مرکز مشاوره دیگری ارائه می شود، در زمینه تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان های وراثتی نیز فعالیت دارد.

بیدخوری با بیان اینکه پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی اولین مرکزی بود که در سطح کشور در بحث مشاوره ژنتیک سرطان های وراثتی ورود پیدا کرده و فرصتی پیش آمده تا در خراسان رضوی با کادری مجرب بتوانیم این خدمات را ارائه کنیم، اظهار کرد: مشاوره ژنتیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان های وراثتی جهاددانشگاهی در مشهد افتتاح شد

مرکز تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان های وراثتی جهاددانشگاهی در مشهد افتتاح شد