مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-07سياسي

مرکز جامع سلامت تجرک فامنین کلنگ زنی شد


در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت تجرک با حضور فرماندار شهرستان فامنین و جمعی از مسئولان شهرستان آغاز شد.

- فرماندار فامنین در آیین کلنگ زنی این پروژه اظهار کرد: به برکت جمهوری اسلامی شاخص های سلامت در شهرستان با اهتمام ویژه دنبال می شود.

سید روح الله حسینی با تشکر از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در پیگیری ارتقاء شاخص های سلامت شهرستان افزود: در جمهوری اسلامی ایران به ویژه در دولت مردمی توجه به شاخص های سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در حوزه سلامت منطقه فامنین محروم ترین بوده و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدا در نقاط مختلف کشور، استان و شهرستان، کادردرمان مشغول ارائه خدمات خیلی خوب به بیماران و شهروندان هستند.

حسینی همچنین تاکید کرد: در این پروژه مشخص شود کار از چه روز شروع و در چه روزی تحویل داده می شود و زمان تحویل پروژه توسط پیمانکار مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری فامنین، مرکز جامع سلامت تجرک به متراژ 600 متر و با اعتبار 120 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع سلامت تجرک فامنین کلنگ زنی شد

مرکز جامع سلامت تجرک فامنین کلنگ زنی شد