مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-07ورزشي

11پروژه عمرانی در شهریار افتتاح شد


11پروژه عمرانی خدماتی همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهریار افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر سه شنبه و با حضور محسن نایبی معاون انتظامی و امنیتی استاندار تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهریار، حجت الاسلام شائق امام جمعه شهر وحیدیه، امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهریار و جمعی از معاونان و شهرداران و اعضای شورای اسلامی هفت شهر شهریار آیین کلنگ زنی پروژه های عمرانی این شهرستان برگزار شد.

معاون انتظامی و امنیتی استاندار تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر خدمات متنوع در حوزه های مختلف به مردم گفت: شرکت حمل و نقل ریلی غرب استان تهران به منظور تسهیل در اجرای پروژه مترو غرب استان تهران با 15 میلیارد تومان اعتبار عملیاتی خواهد شد.

محسن نایبی به افتتاح سالن ورزشی سقف کوتاه در صباشهر اشاره کرد و گفت: این سالن ورزشی برای بهره مندی ورزشکاران رشته های رزمی در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون تومان ساخته شده است، تا بخشی از سرانه های ورزشی شهریار را ارتقا دهد.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه 15 کلاسه در فاز سوم شهر اندیشه افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت دو هزار و 500 مترمربع توسط تعاونی مسکن ناجا با اعتبار بالغ بر 24 میلیارد تومان ساخته شده است و شش مدرسه و یک مهد کودک تعهد بنیاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11پروژه عمرانی در شهریار افتتاح شد

11پروژه عمرانی در شهریار افتتاح شد