مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-07اجتماعي

کاهش حداکثری تصادفات با افزایش تعامل دستگاه های ذی ربط


همزمان باسالگردپیروزی انقلاب اسلامی باحضور فرمانده کل انتظامی کشورورییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای ،10باب قرارگاه وپاسگاه پلیس راه دراستان های سراسرکشورطی ارتباط ویدئویی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر و رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در مراسم افتتاح 10 باب قرارگاه و پاسگاه پلیس راه در استان های سراسر کشور گفت: با زیرساخت هایی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به راهنمایی رانندگی، راهور جمهوری اسلامی و دستگاه های همکار ارائه داده است، تمام تلاش ما این است که خدمت صادقانه و بی منت به هموطنان ارائه شود.

وی با بیان این که باید جلوی موازی کاری ها گرفته شود، افزود: دستگاه های خدمت رسان باید کنار هم کار کنند تا بهره وری افزایش پیدا کند، اگر فرماندهی واحد وجود داشته باشد و همه دستگاه ها از جمله فرماندهی پلیس راه، هلال احمر و راهدارخانه در کنار هم در جاده های کشور به صورت حجمی همه حضور داشته باشند، حتماً در خدمت رسانی به کابران جاده ای اثرگذاری بهتری دارد.

امانی با اشاره به این که باید مدیریت سامانه اتفاق بیفتد، گفت: باید یک شماره تماس واحد از تمام ارگان های خدمت رسان حمل و نقل جاده ای به عنوان شماره اضطرار به کاربران جاده ای اعلام شود و فرماندهی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حداکثری تصادفات با افزایش تعامل دستگاه های ذی ربط

کاهش حداکثری تصادفات با افزایش تعامل دستگاه های ذی ربط