مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-07سياسي

ضرورت تعیین سهمیه آرد پارسیان بر اساس جمعیت فعلی


سهمیه آرد موجود در پارسیان کفاف جمعیت فعلی را نمی دهد و لازم است تا بر اساس جمعیت فعلی سهمیه جدیدی برای این شهرستان در نظر گرفته شود.

- حجت الاسلام محمد بارانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گلایه مندی مردم از صف های طولانی نانوایی ها، بیان داشت: کمبود آرد، یکی از مشکلاتی است که هر ساله در فصل سرما وجود دارد و نانوایی ها مجبور می شوند پخت شان را کم کنند و یا گاهاً تعطیل باشند.

مشکل اینجاست که شهرستان پارسیان در سال 95 دارای جمعیتی بالغ بر 100 تا 150 هزار نفر بوده است و طبق همین سرشماری، سهمیه آرد به این شهرستان تعلق می گیرد.

خطیب جمعه پارسیان هرمزگان اظهار کرد: از طرف دیگر پارسیان، شهرستانی مهاجرپذیر است که در فصول کاشت و برداشت محصولات کشاورزی، 6 هزار کارگر مهاجر دارد که برای انجام کارهای کشاورزی فعالیت دارند.

این تعداد جمعیت همگی از سهمیه آرد و کالاهای اساسی استفاده می کنند.

این موضوع باعث شده است تا در فصل زمستان و سرما با مشکلاتی مواجه شویم.

وی تصریح کرد: از سرشماری سال 95 تاکنون بالغ بر 6 سال می گذرد و در طی این مدت جمعیت شهرستان افزایش پیدا کرده است و مهاجرپذیری، وجود کارگران فصلی و اتباع بیگانه نیز باعث شده است تا جمعیت به تعداد قابل توجهی افزایش یابد اما متأسفانه جمعیت شناور و مهاجر در سامانه جمعیتی این شهرستان ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین سهمیه آرد پارسیان بر اساس جمعیت فعلی

ضرورت تعیین سهمیه آرد پارسیان بر اساس جمعیت فعلی