مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-07سياسي

فراخوان چاپ مقاله در نشریه «اندیشه راهبردی شهرسازی» منتشر شد


مجله علمی «اندیشه راهبردی شهرسازی» دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین، آمادگی خود را جهت دریافت انواع مقالات پژوهشی، مطالعه موردی و کاربردی اعلام می دارد.

- فراخوان چاپ مقاله در نشریه اندیشه راهبردی شهرسازی منتشر شد مجله علمی اندیشه راهبردی شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین، آمادگی خود را جهت دریافت انواع مقالات پژوهشی، مطالعه موردی و کاربردی اعلام می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین مجوز انتشار دوفصلنامه اندیشه راهبردی شهرسازی را از شورای پژوهشی دانشگاه دریافت کرده است و در انتشار دوره دوم خود مقالاتی با محوریت برنامه ریزی شهری و برنامه ریزی راهبردی را در اولویت داوری و چاپ قرار می دهد.

لذا از تمامی پژوهشگران، استادان و صاحب نظران دعوت می شود مقالات خود را تا 30 بهمن ماه برای انتشار در مجله به وب سایت نشریه به آدرس https://ut.

journals.

ikiu.

ac.

ir/ ارسال کنند.

مقالات ارسال شده طی فقط دو هفته داوری شده و در نخستین زمان ممکن پس از انجام اصلاحات و تایید آن در نشریه منتشر خواهند شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی نشریه مراجعه یا با شماره 33901813- 028 ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان چاپ مقاله در نشریه «اندیشه راهبردی شهرسازی» منتشر شد

فراخوان چاپ مقاله در نشریه «اندیشه راهبردی شهرسازی» منتشر شد