مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-07اجتماعي

یخبندان در پایان هفته/ دمای نواحی سردسیر کرمانشاه تا 10 درجه زیر صفر می رود


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از افت محسوس دمای هوای استان طی روزهای آتی خبر داد و گفت: دمای نواحی سردسیر استان به منفی 10 درجه هم می رسد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از افت محسوس دمای هوای استان طی روزهای آتی خبر داد و گفت: دمای نواحی سردسیر استان به منفی 10 درجه هم می رسد.

فیروز دولتشایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سامانه ناپایداری که جو استان را تحت تاثیر قرار داده و باعث بارش برف و باران در نواحی مختلف استان شده، افزود: این سامانه که برای آن هشدار نارنجی صادر کردیم و پیک فعالیت آن را امروز و فردا (18 و 19 بهمن) خصوصا در نواحی غربی و شمالی از جمله در منطقه اورامانات خواهیم داشت، از صبح روز پنجشنبه(20 بهمن) به تدریج از جو استان خارج می شود.

وی ادامه داد: بارش این سامانه علاوه بر گردنه ها و مناطق سردسیر، در نواحی معتدل از جمله شهر کرمانشاه نیز به صورت برف خواهد بود که البته سنگین نیست، اما در نواحی جنوب غربی استان بارش ها عمدتا به صورت باران خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای هوای استان به دلیل نفوذ جریان سرد شمالی نیز خبر داد که به تدریج از فردا آغاز شده و طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده (21 و 22 بهمن) به اوج خود می رسد و محسوس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان در پایان هفته/ دمای نواحی سردسیر کرمانشاه تا 10 درجه زیر صفر می رود

یخبندان در پایان هفته/ دمای نواحی سردسیر کرمانشاه تا 10 درجه زیر صفر می رود